niedziela, 30 czerwca 2013

Pierścionek na zamówienie

Witam. Przedstawiam Wam dziś mój pierwszy w historii pierścionek. Został wykonany na zamówienie Pani Ewy, jako dodatek do kolczyków onyksowych. Szczerze mówiąc zamówienie mnie trochę przeraziło, ponieważ nigdy nie robiłam jeszcze pierścionków i nie bardzo wiedziałam jak się do niego zabrać, jaki rodzaj bazy zamówić, jak zamocować sutasz do srebra, itp... Pomógł internet (przejrzałam chyba wszystkie możliwe zdjęcia pierścionków usiłując wydedukować jak inni sobie radzą z takim wyzwaniem) oraz  nieoceniony Tata, który ma wszechstronne talenty i tym razem również pomógł w temacie klejów.

Pomogła również sama Pani Ewa, pozwalając mi poszaleć z formą i w efekcie końcowym powstał dość duży pierścionek na bazie ze srebra o próbie 925 o regulowanym obwodzie. W pierścionku osadzone są: fasetowa łezka onyksu, kryształki Swarovskiego i taśma cyrkoniowa.
Mam nadzieję, że się spodoba...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz