niedziela, 12 maja 2013

Kolczyki sutasz "Kawowe złoto"

Oj długo mnie tu nie było, długo...
Z różnych przyczyn na prawie miesiąc musiałam odłożyć sutaszowe tasiemki do szuflady, ale postaram się niedługo trochę nadrobić zaległości...
W długi weekend majowy miałam przyjemność zwiedzać Toskanię i przy okazji odwiedziłam przepiękną wyspę Elbę - słynącą z wydobywania niezwykłej urody kamieni szlachetnych. Udało mi się zakupić przepiękny plaster agatu błękitnego oraz trzy kamienie lapis lazuri - mam nadzieję, że niedługo staną się elementami kolejnych tworów...

Teraz przestawiam kolczyki z kremowego sutaszu z jaspisami kawowymi, fasetowanymi kryształkami Swarovskiego golden shadow oraz z przepiękną taśmą perełkową firmy Preciosa. Zawieszone na biglach ze złoconego srebra. Wymiary 6,5 cm długości i 3,5 cm szerokości. Od tyłu podkleiłam je częściowo cieniutkim filcem tak by słońce mogło przeświecać przez perełki...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz